דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר 

מאת    [ 07/01/2018 ]

מילים במאמר: 777   [ נצפה 1699 פעמים ]

 

 

 

פטרת ציפורניים מהם הגורמים לתופעה: 

פטרת הציפורניים הינה זיהום של ציפורני הרגליים או הידיים, אשר נגרם ע"י פטריות. מדובר בתופעה נפוצה למדי, אשר שכיחותה עולה עם הגיל. כידוע, פטריות (גם אלו של הפטרת) הינן חובבות מקומות לחים שאינם חשופים לאור השמש, ולכן, מקלחות ציבוריות או נעליים סגורות הן מקומות אידיאליים להתפתחות פטרת ציפורניים ברגליים, בעוד בניית ציפורניים שאיננה "סוגרת" את המרווח שבין הציפורן הקיימת לזו הבנויה - אידיאלית להתפתחות פטרת ציפורניים בציפורני הידיים. לאחר ההידבקות, חלים עיבוי ושינויי צורה בציפורניים, הן משנות את גוונן השקוף הבריא והופכות ללבנות, צהובות או חומות, ובמידה ולא תטופלנה, המצב עלול להגיע גם להתנתקות של הציפורן מעריסתה. אמנם, פטרת ציפורניים, לכשעצמה, איננה נחשבת ל"מחלה", אולם הזנחתה עלולה להביא לפטרת של כפות הרגליים ולגרום, באופן משני ועקיף, גם לזיהום חיידקי של העור.
פטרת ציפורניים נגרמת כתוצאה מפטריה החודרת למצע הציפורן וגורמת לזיהום. היא מתבטאת בנקודה צהובה או לבנה המופיעה מתחת לציפורן ולאט לאט מתפשטת ולכן ישנה חשיבות לטפל בפטרת ציפורניים בזמן על מנת לעצור את התופעה לפני שהיא מחמירה ומידרדרת. מדובר בזיהום שכיח ובמראה לא אסתטי של ציפורניים: כהות, עבות, בעלות מספר שכבות, מעוותות, צהובות, מתפוררות, שינויים בצבע ובברק של הציפורן.
פטרת ציפורניים מופיעה לרוב כתוצאה של חוסר היגנה או כאשר הרגליים או הידיים מצויים בתנאי לחות ואינם מאווררים, כמו כן אנשים בעלי מערכת חיסון נמוכה או כאלה שסובלים מפטרת העור נמצאים כפגיעים יותר.

האם ציפורן נגועה יכולה להדביק ציפורניים נוספות?

פטרת ציפורניים היא מחלה מדבקת ביותר ולכן אם יש ציפורן שיש בה פטרת ציפורניים שאר הציפורניים עלולות להידבק ובנוסף לזאת יש חשש להידבק בפטרת העור לכן יש חשיבות עליונה לטפל בפטרת ציפורניים בזמן! טיפול שיעצור את התפתחות ההידבקות ויתן מענה אפקטיבי מהיר ויעיל שישים סוף אחת ולתמיד לפטרת בציפורניים וזהו היתרונות של טיפול פטרת ציפורניים בלייזר.

טיפול בפטרת ציפורניים כל השיטות:

טיפולים מקומיים בציפורניים Sol. Agispor - נוזל שיש למרוח בו את הציפורניים פעם ביום, למשך ארבעה חודשים לפחות. לק Loceryl - לק המכיל חומר פעיל. יש למרוח את הלק פעם בשבוע למשך ארבעה חודשים לפחות, לאחר שיופה של הציפורן בעזרת הפצירה המצורפת ללק.  לק Batrafen - לק המכיל חומר פעיל. בחודש הראשון תצטרכו למרוח שכבה דקה של הלק על הציפורן יום כן, יום לא. בחודש השני צריך למרוח פעמיים בשבוע, ומהחודש השלישי צריך למרוח את הציפורניים פעם בשבוע. גם את הלק הזה יש למרוח במשך ארבעה חודשים לפחות. Emtrix - קרם המכיל חומרים פעילים וחומרים הממיסים באופן הדרגתי את הציפורן. המריחה נעשית פעם ביום למשך מספר חודשים, עד לפתרון הבעיה. טיפול בכדורים לפטרת ציפורניים Terbinafine - טיפול במשך 4-3 חודשים. יש לקחת כדור של 250 מ"ג פעם ביום. יש לבצע בדיקת תפקודי הכבד לפני הטיפול ובמהלכו. ספורנוקס - טיפול במשך 4-3 חודשים, במחזורי טיפול של שבוע ימים אחת לחודש. כל מחזור טיפול מורכב משני כדורים של 100 מ"ג בבוקר ושני כדורים של 100 מ"ג בערב. יש לבצע בדיקת תפקודי הכבד לפני הטיפול ובמהלכו. תרופות סבתא - שמן עץ התה, אקונומיקה, שמן מנוקה, שום כתוש, שמן נים, חומץ תפוחים, שמן ציפורן וכן הלאה. משך הטיפול לא ידוע (וכך גם רמת האפקטיביות שלו), אבל במהלכו, הציפורן הנגועה עלולה להדביק את הציפורניים שלידה ולהפוך לצרה ממשית בדמות פטרת הרגליים. טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר - הטיפול נמשך כחצי שעה, נחשב לטוב ביותר, יחסית לחלופות הטבעיות , כאשר אחוזי ההצלחה שלו עומדים על מעל ל-80%. גם כאשר מדובר במקרה של פטרת ציפורניים קשה עם ציפורן מעובה במיוחד, שלה נדרשים מספר טיפולים, משך הטיפול איננו מגיע ל-4 חודשים (בניגוד לטיפולים המקומיים), והוא איננו מסכן את הכבד של המטופל/ת (בניגוד לטיפולים התרופתיים).

מהלך הטיפול בפטרת ציפורניים בלייזר

קרן הלייזר חודרת דרך הציפורן מבלי להסב לה נזק כלשהו ומביאה לחיסול הפטרת ונטרול מערכת ההגנה שגורמת לזיהום. עוצמת המכשיר מדודה, ולכן אין תחושת כאב, אלא הרגשה של "חימום/צריבה" בעוצמה חלשה מאד שכמעט איננה מורגשת.  
טיפול בפטרת ציפורניים בלייזר יתרונות:

 


    • הקרניים של הלייזר מסוגלות לחדור את הציפורן ולהגיע ישירות לפטריה שגורמת למחלה ולחסל אותה וזאת בניגוד לכל מיני תכשירים, כדורים, משחות וגימיקים למינהם.
    • תהליך הטיפולי: קרן הלייזר חודרת דרך הציפורן מבלי להסב לה נזק כלשהו ומביאה לחיסול הפטרת וניטרול מערכת ההגנה שגורמת לזיהום.
    • מבוצע במסגרת קליניקה ללא צורך בחדר ניתוח.
    • ללא תופעות לוואוי, כאב או סימן.
    • ניתן לבצע בכל ימות השנה.
    • השיטה המתקדמת והיעילה ביותר שיש לטיפול בפטרת ציפורניים.
    •  קרני מכשיר הלייזר מסוגלות לחדור את הציפורן ולהגיע ישירות לפטרייה ולחסל אותה, בניגוד לכל מיני תכשירים וגימיקים נוספים למיניהם, הטיפול נעשה ללא תופעות לוואי או כאב ואיננו מותיר סימן.  טיפול פטרת ציפורניים בלייזר נחשב לשיטה המתקדמת והיעילה ביותר שישנה כיום לטיפול בפטרת ציפורניים.

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


לפרטים נוספים בקשר לטיפול כנסו 


 


WWW.DR-HEN.CO.IL


 


לייעוץ אתר דוקטור חן התקשרו: 073-374-6633


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב